25 mrt 2010

1 maand!

Vandaag is het een bijzondere dag; mijn blog bestaat nl. exact één maand! Ik wil graag die gelegenheid aangrijpen om een tussentijdse balans op te maken. Hoe bevalt "het leven als beautyblogger" me?

Wel, ik moet zeggen, het bevalt me uitstekend! Ik heb erg getwijfeld of ik het wel zou doen, de zoveelste beautyblog beginnen, omdat ik vond dat ik niet echts iets nieuws of aparts te bieden had. Ook beschouw ik mezelf niet als een expert op het gebied van make up of verzorging.
 Ik besloot echter om het toch maar te proberen, uiteindelijk is bloggen iets dat je vooral voor jezelf doet. Ik hou van schrijven, en ik ben toch bijna constant bezig met make up, beauty en beautyblogs, dus voor mij leek een blog echt iets waar ik "mijn ei" in kwijt kon.

En dat is het ook. Ik vind het echt ontzettend leuk om artikels te bedenken en te schrijven, foto's te nemen, en alles wat erbij hoort. Ik bekijk ook alles anders nu, ik let echt op texturen, geuren, kwaliteit, en bedenk al tijdens het gebruiken hoe ik iets kan beschrijven en reviewen.Ook is het handig om een excuus te hebben voor al die nieuwe aankopen: hey, ik moet toch review-materiaal hebben?! ;;) .

En vooral: elke comment die ik krijg maakt mijn hele dag goed! Mijn comments checken is het eerste wat ik doe als ik wakker wordt, het is zo leuk dat mensen echt terugkomen om mijn artikels te lezen, en dat jullie het interessant vinden wat ik te vertellen heb :)  Ik zou binnenkort misschien wel een winactie willen doen of zo, maar daar vind ik het nu nog iets te vroeg voor. Maar ik ben zoiets wel van plan, om jullie te bedanken :)
Ik volg het hele "beautyblogwereldje" al een tijdje, en door al die leuke comments van collega-bloggers heb ik echt het gevoel dat ik er al een beetje "bij hoor".
Dit klinkt allemaal heel corny, maar het maakt me echt blij dat ik gelijkgestemde mensen "ontmoet", die het niet oppervlakkig vinden dat je de hele dag met make up bezig bent, die niet denken dat je een leeghoofd bent omdat je geobsedeerd bent door nagellakkleuren, of omdat je echt helemaal gek wordt bij het zien van een nieuwe collectie of nieuwe kleurtjes. Want ik denk dat het al lang bewezen is door de vele fantastische dames met een beautyblog: beauty én brains kunnen wel samengaan :D

Dus aan al mijn bezoekers: bedankt! Ik hoop dat ik jullie nog lang kan blijven boeien :)
En: blijf ook zeker reacties plaatsen (of begin ermee als je een lurker bent), want daar ben ik elke keer helemaal blij mee!


Om af te sluiten wil ik nog even een supercute foto van onze kat (officieel heet hij Timmeke, maar wij noemen hem altijd 'poezie', don't ask me why) met jullie delen:
Is hij niet schattig? :)


/bye

8 opmerkingen:

  1. Proficiat! 1 maand is toch al wat hé.
    Zeker blijven verder doen!

    PS: Timmeke ziet er idd heel schattig uit! Ikzelf heb er 3.
    ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve blogpost! De tijd gaat snel als je een blog hebt hè :-) Ik vind het ook altijd leuk om comments te krijgen omdat je toch nooit echt weet wat ze van je blog vinden.

    Schattige poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh zo lief! ik vind comments krijgen ook altijd zo leuk! :-) je poes is zoo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prociat met je 1 maand al blogger. Je hebt een hele leuke site met leuke artikels en een grappige schrijfstijl. Doe zo voort !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meid! En wat een ontzettend schattige kat heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi hoe hij daar ligt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel ik vind je blog eig sucken, maar de kat maakt het goed!

    grapje :P nog vele maandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blogpost, ik ben het helemaal met je eens. Ik had precies dezelfde gedachten bij het starten van mijn blog maar ik ben nog steeds heel blij dat ik het gedaan heb. :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen