30 apr 2010

NOTD: Catrice - Sold out forever

Dit was één van de eerste lakjes die ik kocht, en ik heb er zelfs al eentje weggegeven met een winactie, maar toch had ik dit kleurtje zelf nog niet geprobeerd! Nu dus wel, en ik moet zeggen dat ik toch niet helemaal enthousiast ben. Sowieso moet ik wel even wennen aan het kleurtje, ik ben er nog niet helemaal uit of ik het wel mooi vind, op een bepaalde manier vind ik het een beetje vloeken met mijn huidtint.

 Maar ach, het is natuurlijk een hip kleurtje, al is dat nogal moeilijk uit te leggen aan niet-zo-hippe mensen :D


Anyway, de kleur even terzijde gelaten is dit echt een k*tlakje. Echt, het allerslechtste dat ik ooit al heb gebruikt. Het begint al als je het kwastje uit het flesje haalt: de textuur van dit lakje lijkt wel lijm of zo, it screams voor nagellakverdunner, maar dat heb ik dus helaas nog steeds niet :(

Ook het lakken was verschrikkelijk moeilijk, omdat het lakje zo stroperig is. Geen succes dus, jammer genoeg. Ik vind het echt vreemd dat de verschillende Catrice-lakjes zo verschillen in formule...

Qua houdbaarheid is dit kleurtje net zoals alle andere uit de Catrice-lijn: chippen en/of tipwear na 2/3 dagen.

4 opmerkingen:

  1. Het lakje ziet er inderdaad verschrikkelijk stroperig uit. Ik denk niet dat ik mij dit lakje aanschaf, want ik zal het toch nooit tot bijna nooit dragen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe ik deed het ook nog niet op :P en toch kopen hé :') ik vind het trouwens wel meevallen hij jouw huid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, ik heb dit zelf niet zo ervaren met mijn eigen Sold Out Forever,.. jammer want het is wel een super toffe kleur! En ja, aan die kleur moet je gewoon even wennen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb deze ook gekocht, maar nog steeds niet gebruikt. vind het best een fel kleurtje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen