27 apr 2010

NOTD: Catrice - Sweets for my sweets

Het regent hier nog steeds Catrice-NOTD's :D

Vandaag is het de beurt aan "Sweets for my Sweets", een roze lakje, dat ik pas bij mijn 3de bezoekje aan het Catrice-schap meenam.
Na een hoop trendkleurtjes te hebben uitgeprobeerd, neig ik tegenwoordig steeds meer naar roze en nude lakjes.
Dit lakje is meteen ook een tragisch geval van camera-failure, want het lukt me niet om de kleur op foto te krijgen.

Dit is nl. geen "lief" roze, maar echt in-your-face barbieroze. Sowieso is de kleur veel feller dan hij in het flesje lijkt, het is eerder het roze dat jullie zien op onderstaand plaatje :D
Heel erg pretty!

"Sweets for my Sweets" is een creamlakje, zonder shimmer, glitter of wat dan ook. Ik heb op de foto 3 laagjes op. Met 2 laagjes is hij dekkend, maar ik vond ook deze, zoals vele andere uit deze lijn, weer heel erg streperig opbrengen, en ik had dus een derde laagje nodig om alles een beetje effen te krijgen.
Na 2 dagen had ik één chip, op mijn duim, maar verder nog geen beschadigingen te bespeuren.

/bye

4 opmerkingen:

  1. Ik heb m ook en hij is echt heel barbie haha.
    Als je in t flesje kijkt zie je alleen een lichte glitter en die zie je niet terug op je nagel, vind ik wel jammer!
    En ik vond m idd ook streperig.
    Maar t kleurtje maakt heel veel goed!

    BeantwoordenVerwijderen