19 apr 2010

NOTD: Gosh holographic + bruiloft Evi

Dit lakje droeg ik naar de bruiloft van Evi.

Iedereen kent GOSH holographic natuurlijk al, maar omdat ik momenteel écht geen inspiratie heb (druk weekend achter de rug: zaterdag werken, dan snel-snel klaarmaken voor het feest van Evi, daar uiteindelijk tot het einde blijven, iets te veel drinken, pas om 6u 's ochtends gaan slapen en zondag weer werken van 12u tot 11u 's avonds :D ), schrijf ik er toch maar een NOTD-artikeltje over.



Dit lakje is echt een hel qua applicatie, ik heb 4 laagjes moeten opdoen om alles een beetje effen te krijgen, want hoe goed je elk laagje ook laat drogen, van het moment dat je er opnieuw met het kwastje over gaat, trek je strepen in de vorige laag...

Maar ach, het effect is wel de moeite waard natuurlijk, vooral in het zonnetje :)

Ik schrijf één van de dagen nog wel een verslagje van de bruiloft, want het was echt het mooiste en beste feest dat ik ooit heb meegemaakt, en Evi was een sprookjesbruid! Dit is niet de beste foto, maar hier zie je wel heel goed hoe prachtig de jurk was :)

2 opmerkingen:

  1. Oww en die taart! wat mooi! en de jurk is ook zeker prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat lakje is echt een bitch haha
    die jurk is idd prachtig

    BeantwoordenVerwijderen