28 apr 2010

NOTD - GOSH nectarine

Vandaag een lakje van GOSH (is eens wat anders dan Catrice ;) ), nl. "nectarine". Ik haalde dit lakje een tijdje geleden uit de uitverkoopbakken (hence de oranje sticker-plakrestjes :s ), maar ik kon het tot nu toe nog niet gebruiken omdat het te sheer was voor mijn uitgegroeide gelnagels :)



Ik ben niet helemaal overtuigd van het kleurtje. Het is een soort peachy/zalmroze sheer lakje met minuscule zilveren glitter. Ik denk dat dit heel mooi is bij een french manicure, maar zonder wit randje vind ik het toch niet alles, het geeft mijn nagels (en dan vooral het witte gedeelte) zo'n beetje die gele "ik-gebruik-te-vaak-nagellak-zonder-basecoat" schijn :)
Ik heb hem nog maar net opgedaan, dus ik kijk het nog even aan, maar er is veel kans dat ik 'm vanavond toch maar verwissel voor een ander kleurtje :)

Nog een fotootje in het zonlicht:


Ik heb op de foto 3 laagjes op, in een poging om het lakje minder sheer te krijgen, maar helaas...
Qua applicatie was dit wel echt een droom, het lakje is lekker dun en smeerbaar, helemaal goed.

Anyway, dit is een beetje een nutteloze NOTD, want dit lakje wordt niet meer verkocht, tenzij misschien dan hier en daar in de uitverkoopbakken, maar ik wou even weten wat jullie ervan vonden.

/bye

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het persoonlijk wel een mooi kleurtje. Ik heb het een tijdje geleden ook uit de uitverkoopbakken gehaald en vind het een mooi en draagbaar kleurtje voor op het werk. De houdbaarheid is behoorlijk: 2 à 3 dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mwah het gaat,..ben er niet helemaal kapot van, maar dat heb ik al snel met lakjes die vrij sheer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit :) Ik heb hem ook nog vast gehad maar toch niet meegenomen

    BeantwoordenVerwijderen