17 apr 2010

Stash: opbergmethode

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn makeup opberg. Onze badkamer is nogal klein, en er staat ook maar 1 kastje in dat helemaal volzit met verzorgingsproducten, haarspullen en juwelen. Mijn makeup is dus verbannen uit de badkamer :)

Ik heb een heel handig kastje, dat vlak naast de achterdeur staat. Dat vind ik echt fantastisch, want ik kan makkelijk nog even een blik in de spiegel werpen voor ik vertrek, en indien nodig nog wat bijwerken of zo.
Op het kastje staat ook mijn handtas en helemaal links een klein bakje met sleutels, gsm-adapters, aanstekers, handcrème, dat soort rommel :)
Dit is eigenlijk ook meteen een deel van onze keuken, die half een veranda is. Haha, klinkt raar, maar bottomline: ik heb altijd daglicht om me op te maken :)


Op het kastje staan mijn kwasten:


Alles zit netjes gerangschikt in de laatjes:
van links naar rechts:
bovenste rij
1. mascara's, wimperkruller en wenkbrauwspulletjes.
2. lipstuff
3. blushes


middelste rij:
links: oogpotloden en eyeliners
rechts: oogschaduw

het grote laatje onderaan: foundation, poeder, concealer, en een paar grote palettes.





Handig aan dit systeem is dat je een beetje controle voor jezelf hebt: als er een lade uitpuilt, weet je dat het tijd is voor een no-buy :D

Binnenkort komt er ook een artikeltje over mijn gigantisch gegroeide nagellak-stash :D

4 opmerkingen:

  1. Je hebt toch ook een leuke stash hoor! :-) Het kastje waar alles inzit vindt ik supermooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes! De elf oogschaduwpalettejes moet je zeker eens reviewen. Ben aan het twijfelen om er een paar mee bestellen maar heb nogal negatiever reviews over de pigmentatie gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Charlotte Bxl18/4/10 12:11

    Leuk om te zien hoe anderen hun make up opbergen!

    BeantwoordenVerwijderen