21 apr 2010

Tag: Sunshine Award


Ik werd door Ann getagged voor de Sunshine Award :)

Bedankt Ann! Laat ons hopen dat deze rondgaande Sunshine Award ook meteen heel wat echte sunshine met zich meebrengt, ik heb echt zin in de zomer! :)

De regeltjes voor deze award:


1. Zet het logo van de award in je blog/artikel.
2. Link naar de persoon van wie je de award kreeg.
3. Geef de award door aan andere bloggers.
4. Link naar de genomineerde bloggers.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.


Ik geef deze tag graag door aan:
Kim (hoera voor nieuwe beautyblogs!)
Elke (omdat ze volgens mij op ieders gezicht een glimlach kan toveren met haar leuke schrijfstijl en gekke comments)
Hanne (voor haar leuke, afwisselende artikels en haar mooie nieuwe site) 
en Evi (omdat ze het zonnetje op huwelijksreis nog even moet uitstellen :) )


/bye

4 opmerkingen:

  1. och dankjewel, een beetje zon is altijd welgekomen ^^
    ik kende kims blog nog niet, dus ga ik zeker checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die omschrijving van elke klopt volledig :-) van de andere ladies ook hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat leuk! Gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen