10 apr 2010

winactie: Catrice Sold out forever

Nadat ik had gelezen dat dit lakje (Sold out forever :) - ik hou wel van een merk dat zichzelf met een knipoog neemt door zo'n naam te kiezen) zijn naam eer aandoet en bijna overal uitverkocht is, besloot ik bij mijn eerstvolgende bezoekje aan de Kruidvat eens even te checken of dat bij ons ook het geval is. En nee hoor, in "mijn" Kruidvat stonden ze er nog volop. Hihi, dat is het voordeel van in een klein dorpje te wonen natuurlijk :)

Dus, ik heb nog een flesje gekocht, speciaal om weg te geven. Het enige dat je moet doen is een comment achterlaten waarin je vertelt waarom je dit lakje graag wil winnen :)

Ik hoop dat je alleen meedoet als je dit lakje écht graag wil en je het zelf nergens meer kan vinden!

Ik zal de winnares random uitkiezen, jullie hebben tot maandagavond 23u!

P.S: nadat ik gisteren de update over mijn gelnagels schreef, sloeg enkele uren later het noodlot toe: de eerste is afgebroken! Nu ja, de tip was afgebroken, dus ik heb de rest er zelf afgepulkt. Mijn eigen nagel ziet er nog verrassend gezond uit, stevig en helemaal niet broos. En: hij is bijna even lang als de gelnagels! Mission accomplished :D

10 opmerkingen:

  1. Balen van je nagel!

    Ze zullen echt nog wel nieuwe binnen krijgen en als over een tijdje de hype er vanaf zijn dan denk ik dat ze gewoon weer volop te verkrijgen zijn. Aangezien t nu nieuw is wil iedereen t zsm hebben.

    Ik doe zelf niet mee, ik draag eigenljke bijna alleen roze tinten. (Al zou iets nieuws mss ook wel leuk zijn om te proberen haha).

    Verder vind ik het wel een onwijs lieve actie van je! :) Ben benieuwd hoeveel reacties je nu opeens gaat krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlotte Bxl10/4/10 10:47

    Hey Justine,
    Echt supertof dat je een winactie doet! Ik volg je blog (en vooral nagel) avonturen op de voet :-)
    In mijn kruidvat was zelfs nog steeds geen nieuw Catrice rekje te bespeuren! :(
    Ik zou graag het kleurtje winnen omdat ik normaliter altijd naar brave kleurtjes grijp, en dit dé kans is om eindelijk eens iets "gewaagds" te durven testen!

    PS in één van je vorige post (weet niet meer goed hetwelk) vroeg je of iemand weet wat van een goede nagellakverdunner. Heb je hier al een antwoord op, want ben eigenlijk ook benieuwd hiernaar.

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super winactie! :) Ik zou hem graag winnen omdat ik hem deze week bij Astrid zag en hij is echt supermooi hé! Ook zijn de rekken in Gent al helemaal leeggeplunderd :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb deze al gekocht maar veel succes aan de andere! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie hoor! Ik heb al vele swatches zien passeren van de Sold Out Forever, het is gewoon een supermooie kleur die iedereen moet hebben! Graag waag ik m'n kansje bij de winactie! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie en ik ben zelf ook op zoek naar Sold Out Forever. Gisteren nog 2 Kruidvat-en binnengeweest in Oostende en ook daar hadden ze hem niet.

    Maar ik ga niet meer doen aan de winactie. Ik heb al een paar winacties gewonnen deze maand en wil de kans aan andere geven. Veel succes aan de deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kwam je blog tegen via beautytreat en ik ben blij dat ik wat gezellige nederlandse blogs erbij leer kennen! ;)

    En hoewel ik misschien een nieuw gezicht ben kan ik deze kans echt niet aan me voorbij laten gaan, ik zoek me namelijk suf naar dit lakje :P

    Ze hebben bij ons de lakjes niet eens in de schappen liggen (kan ook een nadeel zijn van een klein dorpje)en in de andere winkels waar ik ben geweest waren ze inmiddels al uitverkocht :(

    Ik ga dus flink duimen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer van je nagel zeg!

    Maar bedankt voor deze leuke winactie! Ik behoor helaas tot het clubje meiden dat dit lakje nergens meer kan vinden grr. Groen is mijn lievelingskleur en ik ben gek op nagellakjes in een groene tint, dus ik hoop écht dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk van je Justine!
    Deze wou ik ook al een tijdje kopen maar,
    steeds bij ons uitverkocht nergens te bekennen dit lakje.. :(
    Dus ik doe graag mee met je winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. poeh ik ben nog net op tijd ;) haha :p maar ik gun het even goed iemand anders hoor, ik ga gewoon blijven zoeken tot ik hem heb, die hard! :P
    poeh ik heb zo'n blogachterstand ik denk dat ik een week kan lezen, dus sry als ik nu opeens je blog onderspam ;)

    BeantwoordenVerwijderen