2 mei 2010

Personal: mijn boekenkast

Naast beauty ben ik ook helemaal verslaafd aan lezen. Boeken, tijdschriften, ik verslind alles wat er te lezen valt, en dat heb ik altijd al gehad. Zelfs op heel jonge leeftijd las ik al een paar boeken per week, en nu nog steeds vind ik niets fijner dan 's avonds vroeg in bed kruipen met een boek.
Ik hou ook enorm van de geur van een nieuw boek, en ik kan uren rondsnuffelen in boekenwinkels :)

Hoewel ik mijn boeken vaak nog een tweede keer lees, ben ik toch maar wijselijk gestopt met het kopen van boeken. Eén keer per jaar ga ik helemaal los op de Boekenbeurs ( :) ), maar voor de rest hou ik het bij bezoekjes aan de bibliotheek :)

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om jullie een kijkje te gunnen in mijn boekenkast...


Helemaal bovenaan staan mijn echte boeken. Je ziet hier vooral chicklit (zoals de hele shopaholic-reeks), maar ik lees ook wel eens graag een thriller, zo heb ik bv. ook alles van Pieter Aspe gelezen, en voor mijn studie heb ik ook heel wat zware Engelse literatuurklassiekers doorworsteld :D


Daaronder kookboeken (nog een hobby :) ):


Nog meer kookboeken:


Vervolgens eerst wat random boeken (ook van mijn vriend, pokerboeken en zo :) ), en helemaal onderaan kaften met administratie, en boeken voor school:


Dit zijn eigenlijk de enige boeken die ik heb meegenomen toen ik een jaar geleden ging samenwonen met mijn vriend, mijn boekenkast bij mijn ouders puilde echt helemaal uit. Hihi, pure nostalgie, ik had de hele reeks van de Babysittersclub :D , alle boeken van Marc De Bel, een hele hoop bekende jeugdboeken, je kent het wel :)

Zijn jullie ook zo'n boekenwurmen of zegt het jullie helemaal niets?

4 opmerkingen:

  1. leuk artikel! en de babysitters club was zo leuk om te lezen! :-) Nostalgie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikeltje. Ik ben zelf ook echt een verschrikkelijke boekenwurm! :D Ik lees zelf vooral graag chicklits. Doordat ik recensente ben van chicklits vliegen deze boeken er aan een aardig tempo door en puilt mijn boekenkastje hier zo onderhand uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! En lezen is gewoon super fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat jullie het een leuk artikeltje vinden, af en toe over iets anders schrijven dan beauty kan dus blijkbaar wel :)

    BeantwoordenVerwijderen