4 jun 2010

NOTD: China Glaze GR8

Bling bling anyone? Dit kleurtje is echt vloeibaar goud, ik kan het niet anders omschrijven :)

Het is misschien net iets meer een geel-goud, maar wel errug mooi, met miniscule glittertjes en een holo-effect.



Dit is het eerste China Glaze-lakje dat ik gebruik, en wauw, ik begrijp waarom het merk zo geliefd is! Wat een fijne formule om te lakken, en zelfs met één laagje krijg je al een prachtig resultaat. Ik denk dat ik m'n wishlist weer eens mag gaan aanvullen... *zucht*

Nog een klein bedankje aan Selina, want ik won dit lakje bij haar!

/bye

2 opmerkingen:

  1. Ooh, mooi! Ik houd wel van wat bling bling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ga straks denk ik weer voor mijn OMG! IDK lakje... Ik vind ze ook echt super! ^^

    BeantwoordenVerwijderen