11 mrt 2010

NOTD: Essence creamylicious Iced Chai Latte


Vandaag een NOTD van de Essence Creamylicious LE, in de kleur Iced Chai Latte. Ik vond dit lakje nog in de uitverkoopbakken van de Kruidvat voor slechts € 1 !!! :)




Er had nog een tweede laagje op gemogen, want echt dekkend is dit lakje niet. Maar hij is wel mooi toch?
Wat de kleur betreft, ik vind het er een beetje "ziekelijk" uitzien, maar dat ligt wss aan mijn bleke huid en mijn blauwe ondertoon.

Hihi, merken jullie iets aan mijn nagels? Ze zijn nep, can you tell?... Daarover komt deze week nog een artikel :D

/bye

7 opmerkingen:

  1. Wat heb jij mooie nagels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woeps ik zie net dat ze nep zijn :D
    Valt echt niet op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi inderdaad :) Ik vind het zelf echt geen zicht, maar blijkbaar valt het voor iemand anders niet zo op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi lakje! ik dàcht wel dat ze nep waren, maar ik was het niet zeker haha, ik let ook altijd erg op nagels, omdat de mijne zo flut zijn :P ben wel benieuwd wat het precies is dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan zijn het wel zeer mooie nepnagels die mooi aangebracht zijn!! De kleur van de nagellak vvindt ik persoonlijk iets minder maar das dan gewoon omdat beige echt m'n kleur niet is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit kleurtje ook en ik ben er heel tevreden van. bij mij blijft het kleurtje zeker 4 dagen zitten zonder chippen

    BeantwoordenVerwijderen