16 mrt 2010

Stash: oogschaduw

Voor een beetje afwisseling gaat het vandaag eens niet over nagels :)  Ik ben bijna door alle stash artikels heen, vandaag laat ik jullie mijn oogschaduwcollectie zien. 
Op de eerste foto zien jullie de palettes die ik al eerder toonde bij mijn blush-stash-artikel.




Witte oogschaduw van Hema (ontzettend oud, maar ik gebruik 'm vaak als highlighter in mijn binnenste ooghoek) en Catrice Golden Bronze.



NYX palette champagne & caviar


Gosh waterproof eyeshadow sticks: love that green en love that brown


Essence oogschaduws: Coffee Cream van de Creamylicious LE, Dress to Impress, Soft matt in Satin, nog een Soft matt taupe kleurtje (kan de naam niet meer lezen, damn Kruidvat stickers) en Summer of '69 van de Summer of Love LE.



Losse oogschaduwpoeders: Gosh Emerald, Gosh Satin en Hema Old Pink.
Ik heb ook nog Gosh EP in Paradise en Rosewood, maar die kon ik niet vinden voor de foto.


 

Mijn e.l.f oogschaduws (stiekem moet ik toegeven dat ik ze haast nooit gebruik, uitgezonderd het grijze paletje). Links duo eyeshadow cream in Olive, daarnaast Silver Lining, Ivy, Drama en Blue Moon.

Gosh duo, Hema duo, Catrice duo Hot Chocolate en bruine oogschaduw van The Body Shop.



 Mijn oogschaduwpotloden, ik gebruik ze vooral als basis of voor een snelle "geen-tijd-voor-oogschaduw-maar-wel-zin-in-een-kleurtje" look. Ze zijn allemaal van de Hema :)


Hier een leuk palette dat mijn zus voor me meebracht van haar vakantie in Zuid-Afrika. Het is echt erg klein (ong. de grootte van een telefoon, en de pans zijn kleiner dan een muntje van 1 eurocent), maar het zijn leuke kleurtjes, met een goede pigmentatie. 



Maybelline eyestudio quad in Vivid Plums en Bourjois Smokey Eyes trio in Mordoré Chic (?)

Haha, deze opsomming toont maar weer eens hoeveel ik hou van budgetmerken :)
Als jullie graag swatches van iets zien, let me know...

/bye

6 opmerkingen:

  1. Leuke stash :-)

    Ik wil wel swatches zien het Bourjois Smokey Eyes trio!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal!
    Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ann: ok :)

    @Roxanne: thx, wat leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel es swatches van het palletje uit Zuid Afrika zien :-) Ik ben er 2 jaar geleden op reis geweest, en heb er m'n hart verloren :-) Ook heb ik er familie wonen...Tijdens die reis kocht ik ook een aantal make-up en 'k moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben!

    Kan je ook eens het NYX palletje swatchen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohja, en mss ook eens die 2 bovenste palletjes? Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal eens een apart artikeltje maken met de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen