15 mrt 2010

Lakjes obsessie: deel 2

Haha, voorlopig gaat het hier alleen nog maar over nagels hoor, hopelijk vinden jullie dat niet erg :)

Allereerst wil ik jullie bedanken voor al de leuke comments, ik heb er echt veel nuttige tips uitgehaald, en ik ben blij dat ik mijn enthousiasme aan iemand kwijt kan :)

Dus... de nieuwe obsessie:
Nadat ik mijn eerste lakjes kocht in de Kruidvat, kwam mijn kooplust al na een paar uurtjes terug opgeflakkerd. *zombievoice on Need...more...lakjes...! *zombievoice off

Ik besloot om weer maar eens te bestellen bij Boozyshop, omdat ik daar tot nu toe heel goede ervaringen mee had. Ik ben echt letterlijk uren (!) bezig geweest met zoeken, kijken en swatches googlen, en dit is het resultaat (heb even foto's gegoogled)

- Diamond Cosmetics Sweet as sugar










Bron foto: http://www.vampyvarnish.com


- Diamond Cosmetics Monarch Masquerade









Bron foto: http://www.cherryfizz.nl


- L.A girl Rockstar Super Nova











Bron foto: http://www.vampyvarnish.com


- en... Essie matte about you =D>











Ik had er eerst nog veel meer in mijn winkelmandje zitten (DC Tira-mi-su, DC Roasty Toasty Taupe, DC Life's a Beach, LA girl Rockstar Double Platinum, ...), maar ik moet écht een beetje uitkijken dat ik niet té veel geld uitgeef, dus die zijn dan maar voor de volgende keer.

Ik ben in ieder geval weer helemaal blij /XD

Straks ga ik nog even langs het Kruidvat voor de Essence Nail art stamp set, en dan ga ik meteen ook even kijken voor het Gosh holographic lakje :) (en Gosh miss grey, die wil ik zooo graag, maar ik weet niet of die al verkocht wordt)

Hihi, het wordt allemaal nog surrealistischer als je weet dat ik nog altijd geen gelnagels heb :)  Ik koop dus wel al die lakjes, maar kan ze nog niet gebruiken :D
Maar... ik ga ze morgen laten zetten! Joepie, ik kijk er echt zo naar uit!
Ondertussen gaat het met mijn eigen nagels de goede kant op, ik heb al 4 dagen niet meer gebeten, en ik smeer nu ook elke dag mijn nagelriemen in met vaseline, wat echt enorm veel verschil maakt.

Ik blijf wel bij mijn besluit om gelnagels te laten zetten, gewoon omdat
1) mijn eigen nagels dan rustig kunnen groeien
2) omdat ik nu-onmiddellijk mooie nagels wil :)

Als de gelnagels er terug af zijn ga ik waarschijnlijk wel eens zo'n Trind-kuur proberen, daar heb ik veel goeds over gelezen.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte :)
/bye

1 opmerking:

  1. Vergeet geen voor en na foto te namen van je nagels als je je gelnagels laat zetten!

    BeantwoordenVerwijderen