14 mrt 2010

Haul: mijn eerste lakjes :)

Vandaag een artikel over mijn nieuwste obsessie: nagellak! :)
Zoals ik al schreef, ben ik een complete nageln00b, maar daar wou ik dringend verandering in brengen.
Ik schreef gisteren al "ik voel dat er een nieuwe verslaving op komst is". Hmm, is dat even een understatement! Sinds het moment dat ik die eerste valse nagel opplakte kan ik nog maar aan één ding denken: LAKJES!!!
Na een hele dag obsessief NOTD's te bekijken op het internet, moest en zou ik mijn eerste lakjes gaan kopen :)

En dat heb ik dan ook gedaan :)


De buit: 5 lakjes, een basecoat, een topcoat, en van die rosewoodsticks om m'n nagelriemen naar achteren te duwen. Ik denk dat ik daarmee wel de basics heb, of niet?


- Essence maximum wear topcoat
- Kruidvat basecoat
- GOSH Sunset (damn licht in de Kruidvat, daar leek hij veel meer koraal en veel minder oranje :( )
- GOSH Milky Way (supermooi sheer kleurtje met een roze parelmoershimmer)
- Bourjois donkergrijs lakje (nr. 29) - een grijs lakje was het enige dat ik echt MOEST hebben, en GOSH miss grey hadden ze niet, dus ging ik maar voor deze
- Essence Go Snow frostbite 
- Essence spicy (heel mooi chocoladebruin met gouden shimmer)



(Ik heb ze al snel even allemaal geswatcht en tegen alle verwachtingen in, is die bruine van Essence de allerbeste! 1 laagje is perfect dekkend, geen strepen, hij lakt echt smooth.)

De kriebels zijn echter nog lang niet weg hoor, ik wil meeeeer! Zo moet ik dringend een "Essie Matte about you" zien te bemachtigen, ik vind matte nagels zooo mooi! En er zijn nog zoveel meer kleurtjes die ik graag wil: in de eerste plaats grijs, en ook donkerblauw, pastelroze, taupe, turquoise, paars, classy rood, koraal, enkele mooie nude kleurtjes, ... Ik wil ook zeker een paar glitter topcoats en een holografisch lakje, ...
En dan natuurlijk ook een stamp set en stickertjes voor nail art :)

/blur Nailpolish addiction activated /blur

hihi :)

3 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes! Let op met de essence top coat dat je eerst je nagellak volledig laat drogen (heb ik onlangs nog een review van gepost).

    De Bourjois 1 seconde nagellak is heel goed!

    Misschien mankeer je toch 1 ding in je setje: een goede vijl! Maar die heb je misschien al maar niet op de foto. Vijlen is beter dan knippen, zeker als je je nagels wilt laten groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou je maar vast tot je sites zoals Transdesign enzo ontdekt! :p
    En inderdaad je hebt nog een paar essentials nodig:
    - goede vijl
    - nail buff
    - zo'n correcter stift
    - een crèmepje of olie om je nagelriemen te vezorgen
    - bokkepootje

    dat alles kan je wel vinden in de hema of het kruidvat voor weinig geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ann: ik heb je review gelezen, jammer genoeg pas nadat ik 'm gekocht had :) Ik zal er in ieder geval op letten da ik m'n nagellak goed laat drogen, hopelijk valt het dan nog mee.

    @Hanne: al die dingen ga ik morgen nog kopen, hihi. En idd, ik hou me al vast voor al de fantastische webshops die ik nog ga ontdekken :) Niet goed voor de portemonnee hoor :)

    In ieder geval ladies, enorm bedankt voor de tips. Ik ben blij dat ik mijn eerste stapjes in de lakjeswereld met jullie kan delen :)

    BeantwoordenVerwijderen