4 apr 2010

gratis Dove pakket bij Yunomi

Kennen jullie Yunomi al? Best een leuke site boordevol met artikels, recepten, tips, ...
Ok, dit lijkt misschien een beetje op reclame maar dat is het niet :)  De reden waarom ik hier over schrijf is omdat je met Yunomi ook punten kan sparen, die je dan kan inwisselen voor een cadeautje. Ik doe dit nu al een tijdje, en ik heb al elk kwartaal genoeg punten gehaald om mijn cadeautje te bestellen.

Eerst een Bertolli-pakket, met een pot mayonaise en twee pastasauzen, daarna een Lipton-pakket met 5 doosjes vruchtenthee. Echte full-size producten, dus geen samples of zo. Leuk meegenomen toch?
Ook verloten ze elke maand een hoop gratis producten, ik kreeg al twee keer een gratis Rexona-deodorant :)

Maar, dat is nog niet alles! Dit kwartaal kan je sparen voor een Dove-pakket, met de nieuwe Visible Care douchecrème (die al op veel blogs verschenen is), een Visible effects handcrème en bodylotion, en een leuke puff. Het enige wat je daarvoor moet doen is inloggen op Yunomi, en dan begin je automatisch punten te sparen.


Zoals ik al zei, ik heb al elk kwartaal mijn punten gehaald, dus zo moeilijk is het niet. En wie wil er nu niet af en toe zo'n leuk gratis pakketje in de bus krijgen?

Een paar tips om het sneller te laten gaan:
- zet de site in je favorieten en klik er elke dag eens op, je krijgt nl. ook punten voor elk bezoek aan de site.
- reageren op een artikel of zelf een artikel schrijven levert je punten op
- er zijn ook vaak polls, spelletjes of wedstrijden -> extra punten :)
- elke maand kan je ook productcodes van bepaalde producten invoeren, daar krijg je heel veel extra punten voor (tip: google op "yunomi codes" ;) )
- Belangrijk! Je moet wel regelmatig terugkeren, ik weet niet juist hoe het in elkaar zit maar je kan dus niet AL je punten op 1 dag halen, om het een beetje eerlijk te houden denk ik...

Ik kan het iedereen aanraden! :D

2 opmerkingen:

  1. Nog nooit van die website gehoord! Ik ga onmiddelijk eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt de moeite hoor, ik kreeg vandaag weer een bon in de brievenbus voor de nieuwe Rexona deo (maximum protect of zo), helemaal gratis :)

    BeantwoordenVerwijderen