5 apr 2010

Stash: lips

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stash-artikel plaatste, dus vandaag is het tijd voor mijn lipstuff. Ik ben niet echt een lipgloss of lipstick-type, vraag me niet waarom. Ik smeer wel een hele dag lippenbalsem, maar mijn glossjes en lipsticks liggen meestal maar een beetje te verkommeren in mijn stash :)



Eerst de lipgloss:

v.l.n.r:
essence XXXL shine (08 glamour to go) - agnès b gloss coeur (rose reflet) - e.l.f plumping lip glaze (ruby kiss) - Maybelline watershine gloss diamonds (chocolate glitters) - Yves Rocher plumping sheer gloss (06 fraise) - Labello Caregloss & shine


Dan het zielige hoopje lipsticks :) :




V.l.n.r:
agnès b (bois de rose) - L'oreal Glam shine cream (sexy plum) - Maybelline watershine (beige glacé) - onbekend merk


Vervolgens de lipbalms:


Bovenaan: Vaseline - zelfgemaakte tinted lip conditioner :)
Midden: Kruidvat lippenbalsem roze - lipsmacker Marshmallow - Candy Cane Peppermint Twist & Plum mint - Labello dragonfruit - nog eens de Labello caregloss & shine - Yves Rocher lippenbalsem
Onderaan: Gosh soft 'n shine Sweetheart



Dan heb ik nog een palletje (hoort bij het oogschaduwpalette dat jullie al eerder zagen), onbekend merk, cadeautje uit Zuid-Afrika :)


En that's it... Ach ja, er komt waarschijnlijk wel een dag dat ik ontdek hoe fantastisch lipstick/gloss is, en dan zal mijn stash wel groeien :)

/bye

4 opmerkingen:

  1. Als je het niet veel gebruikt en is een grote stash helemaal niet nodig! Ik wil wel eens een review over de elf plumping lip gaze zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter kwaliteit dan kwantiteit zeg ik altijd :) Die plumping lip gaze van elf vond ik vies :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stash! die lipbalsems van yves rocher zijn zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet teveel, niet te weinig ^^

    BeantwoordenVerwijderen