6 apr 2010

NOTD: Just Married

Vanaf het moment dat ik hoorde over de nieuwe nagellaklijn van Catrice was ik helemaal verliefd! Eindelijk al die trendkleurtjes (zoals mint en grijs) ook gewoon in de winkel verkrijgbaar, een primeur! Ik ben dus 2 weken lang letterlijk elke dag naar de Kruidvat gereden, en nu heb ik ze EINDELIJK! Ik kocht o.a een mooi roze kleurtje, "Just Married".



Ik heb ook het roze lakje uit de Catrice Pastel Delight LE, maar die is veel minder pastel dan deze :)
 Het is echt van dat heel zachte babyroze. Ik ben er blij mee! Ik had al best wat slechte dingen gehoord over de gebruiksvriendelijkheid van deze nieuwe lakjes, maar ik vond dit kleurtje eigenlijk best goed lakken. Twee laagjes was voldoende geweest, maar ik heb er voor de zekerheid toch maar 3 opgedaan, zoals jullie zien is mijn nageloppervlak nogal oneffen. De reden daarvoor is dat mijn gelnagels serieus beginnen uitgroeien, ik heb binnenkort nog een update op de planning staan :)

Ik droeg dit lakje met een laagje glitters, 'Sweet as Sugar' van Diamond Cosmetics. Dit is een subtiel glitterlakje met een ietwat roze "achtergrond". Het droogt ontzettend snel op en het geeft een leuk extraatje aan elk naturel lakje. Ik ben speciaal in het eerste lentezonnetje gaan staan om een sparkly foto te kunnen maken :)


/bye

7 opmerkingen:

  1. Ik had eindelijke de lakjes gespot in Antwerpen maar de helft van de kleurtjes waren al weg :-( Ik wou zo graag de munt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit weekend hetzelfde kleurtje gekocht, maar heb het nog niet kunnen uitproberen. Hou zit het met de houdbaarheid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had verwacht dat ik de halve collectie zou kopen als ik in de winkel zou komen. Maar irl vond ik ze eigenlijk een beetje tegenvallen. Veel roze kleurtjes lijken ook op elkaar. Uiteindelijk heb ik er 5 gekocht.
    Hoeveel heb jij er gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Sanne: ik heb er 5 gekocht, ze komen ongetwijfeld nog wel aan bod in NOTD's :)

    @Anoniem: Na 3 dagen nog steeds onberispelijk, ik denk dat hij het zelfs nog wel een paar dagen langer had uitgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er momenteel 6, en deze zit er nog niet bij...:-) dus...dat wordt terug een tripje naar het Kruidvat! Ik vind hem supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. help, die is ook cute, en die stond er denk ik nog maar kocht ik niet :(

    BeantwoordenVerwijderen