9 mei 2010

Dove Visible Effects bodylotion

De nieuwe Dove Visible Effects bodylotion zorgde voor heel wat ophef in beautyland, door het innovatieve "Multi-Layer Complex", dat ervoor zou zorgen dat alle lagen van de huid gehydrateerd worden. Worth a try, niet?
De verpakking:
De bodylotion zit in een typische fles, met de opening onderaan. Altijd handig, dat bespaart weer heel wat geschud om iets uit de fles te krijgen :) Gewoon een basic bodylotion-verpakking dus :)

De geur:
Ik heb op andere blogs gelezen dat de geur omschreven wordt als de typische Dove-geur, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hij ruikt lekker, en de geur doet me zelfs een beetje denken aan die van mijn Cherryblossom bodybutter van TBS. Een fijne, frisse geur.

Textuur:
De bodylotion is heel licht van textuur, bijna gelachtig. Dat zie je ook wanneer je begint te smeren, hij wordt bijna meteen transparant en smeert heel vlot uit. Zoals we gewend zijn van Dove bodylotions trekt hij ook heel erg snel in.










Werking:
Daar gaat het uiteindelijk allemaal om, en ik kan jullie verzekeren: het werkt! Ik heb een heel droge huid, vaak zelfs plekjes die zo droog zijn dat ze jeuken, dus ik ben de ideale testpersoon. Na het smeren voel je meteen dat je huid gehydrateerd is, en het leuke is dat dit effect echt een paar dagen blijft. Ik heb het tot nu toe al elke keer gehad, dat ik nog dagenlang merk dat mijn huid echt veel zachter is. Het is dus niet gewoon een reclamepraatje, ik kan me best voorstellen dat je echt een zichtbaar verschil merkt als je 'm elke dag gebruikt. Een aanrader dus!

Deze bodylotion is te koop in supermarkten en drogisterijen en kost ongeveer €7.

Goed nieuws voor mijn Nederlandse lezers: t.e.m 16 mei kan je hier een bon afprinten voor 35% korting op een fles Dove Visible Effects bij Kruidvat. Voor Belgiƫ vind ik niet meteen iets :(

3 opmerkingen:

  1. Oeh,..dat klinkt heel erg goed! Misschien koop ik deze wel als mijn andere bodylotion op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh klinkt fijn seg! ook maar eens proberen dan voor mijn droog huidje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marijke: voor zover ik jou "ken", denk ik dat jij 'm inderdaad ook wel fijn zou vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen