10 mei 2010

NOTD: Pink orchid

Jaaa, weer een "oud" Catrice lakje (wees gerust, nu heb ik van mijn hele collectie NOTD's gemaakt, dus dit is waarschijnlijk de laatste :) )

Dit is echt weer een heel mooi, draagbaar kleurtje. Pink orchid is een donkerroze kleurtje met een metallic finish. De kleur verschilt heel erg naargelang de lichtinval, daarom heb ik deze keer 3 foto's :)








 Ondanks dat dit best een fel kleurtje is, is het toch niet zo heel erg  opvallend, het lijkt wel of het net de juiste ondertoon heeft om lekker draagbaar te zijn (does that make any sense? :) )

Hierboven zie je een foto waarop het duidelijk is wat ik bedoel met het kleurverschil (ik heb echt tientallen foto's moeten trekken om de kleur op deze manier vast te leggen :) ), en hieronder een foto met flash.


Ik draag op de foto's 2 laagjes, textuur en houdbaarheid zijn, net als bij de andere oude Catrice lakjes, prima.

Ik blijf erbij: get them while you still can, want dit zijn echt fijne lakjes! :D


/bye

5 opmerkingen:

  1. Je nagels zien er goed uit meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, thanks! Geen nagelbijten meer voor mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb m al op meer blogs voorbij zien komen en vind dit idd een erg mooi kleurtje! Helaas heb ik m nergens meer kunnen scoren :(

    BeantwoordenVerwijderen