11 mei 2010

Catrice Kajal Designer

Een tijdje geleden konden jullie in een Kruidvat-haul zien dat ik het Catrice Kajal Designer oogpotlood had gekocht, in het grijs. Ik besloot er toch maar even over te schrijven, omdat ik het echt een fijn product vind.

Het potlood is erg zacht, en blijft jammer genoeg niet heel de dag zitten. Dat is dus een minpuntje, maar wel het enige, want voor de rest ben ik er heel erg tevreden van. Allereerst om de kleur. Er zijn wel veel grijze oogpotloden verkrijgbaar, maar vaak moet je dan kiezen tussen ofwel eerder zilverkleurig, ofwel donker antracietgrijs. Het Kajal Designer potlood dat ik kocht, is echt van dat mooie grijs :) Haha, beetje vaag, maar het is gewoon echt het grijs dat ik zocht, beetje blauw- of muisgrijs. Echt een mooi kleurtje :)

Het smudgekwastje is ook heel erg handig, ik had verwacht dat het te hard zou zijn om te gebruiken op de gevoelige huid van je oogleden, maar dat is niet het geval. Je kan het oogpotlood gewoon heel fijn en makkelijk smudgen. Ik vind het zelf heel mooi om het kleurtje te vervagen over mijn hele ooglid, waardoor je een mooie grijze waas krijgt, dat geeft een mooi effect zonder té opgemaakt te lijken.

Kijk even mee naar de swatches:



Kortom, als je op zoek bent naar een budgetproof oogpotlood, is dit zeker een aanrader. Beetje zonde dat het niet de hele dag blijft zitten, maar dat verwacht ik ook niet voor maar €1,99 (daarvoor wil ik wel halverwege de dag even bijwerken :) ). Het Kajal Designer oogpotlood is trouwens verkrijgbaar in heel veel kleurtjes.

/bye

P.S: vandaag is trouwens de laatste dag om mee te doen aan de 7 (!) winacties op Mostbeautiful.nl, klik hier. Enorm leuke prijzen te winnen, o.a. nagellak van Yves Rocher, China Glaze en Color Club, een PUPA mascara, GOSH setjes, ...

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een mooi kleurtje, inderdaad moeilijk te vinden! En voor die prijs kan je wel eens bijwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die had ik laatst ook gekocht! Maar ik vond het kwastje zo raar, ik dacht wat moet ik hier mee :P
    Trek jij trouwens een lijntje onder je oog, of net iets boven je onderste wimperrand (ben even vergeten hoe het heet), want toen ik het in het laatst genoemde aanzette zag ik het nauwelijks..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan 'm gebruiken als lijntje onder je oog, als eyeliner of uitblenden als oogschaduw-achtig kleurtje. Wat jij bedoelt heet waterlijn, en daar zou je 'm ook moeten kunnen gebruiken, heb het zelf nog niet geprobeerd. Dat je het nauwelijks ziet kan liggen aan het kleurtje, of misschien eens proberen om het puntje eerst even "warm" te maken op je hand, zodat hij meer kleur afgeeft?

    BeantwoordenVerwijderen