12 mei 2010

Stash: lakjes!!!

Dit zat er aan te komen: een artikeltje over mijn nagellakstash :) Opgepast; veel foto's!

Mijn stash 2 maanden geleden:

Haha, inderdaad, 2 lakjes. Eentje van DC dat ik van Evi gekregen had en eentje dat gratis bij de Flair zat :)

Mijn stash nu:




Eventjes wat ordelijker:
1) Catrice Nail Couture:

Pink Orchid, Deep Red, Flamenco, Nougat Praline, Luxury champagne en Rose Pink


2) GOSH lakjes:

Nectarine, Milky Way, Wild Lilac, Holographic en Miss Grey


3) Catrice Ultimate Nail laquer:

Boven: From Dusk to Dawn, Lost in Mud, London's Weather Forecast, Sold out Forever, Just Married
Onder: The Pinker the Better, Big Spender Wanted, Princess for a Day, Sweets for my Sweets, I scream Peach


4) Diamond Cosmetics:


Cotton Candy, Monarch Masquerade en Sweet as Sugar


5) Catrice LE's:

Nude Sensation - Coral Pink, Pastel Delight - Pastel Pink, Royal Nights - Majestic Red en Oceana - Pebble Beach 


6) Essence:


French White, French Lilac, Spicy, Fatal, Go Snow - Frostbite en Creamylicious - Iced Chai Latte


7) Hema lakjes:



8) "Eenzame" lakjes:

MAC Blue India, Flair roze lakje, L.A Girl Supernova, Rimmel Wishing on a star en Bourjois Graphite Grey


Base-en topcoats:

Essence maximum wear topcoat, Gosh topcoat, essie MAY, Kruidvat basecoat en Rimmel basecoat

En zo berg ik alles op: beetje rommelig in 2 dozen, met links sheer lakjes, nail art en base- en topcoats, en rechts alle kleurtjes.


Wat denken jullie? Op zich valt het uiteindelijk toch wel mee, niet? (even buiten beschouwing gelaten dat ik dit allemaal in een paar maanden heb verzameld :D ) (EDIT: ik heb ze net even geteld en schrok er zelf toch wel van: het zijn er 50!!! Oeps...) Hebben jullie meer of minder lakjes dan ik? En hoe bergen jullie alles op?

/bye

15 opmerkingen:

  1. Haha, jij hebt er duidelijk MEER dan mij! Maar toch vind ik het nog meevallen. Misschien zijn we die supergrote stashes van de beautyguru's wel te veel gewoon? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje! ik dacht dat ik er veel had maar jouw collectie is toch een pak uitgebreider moet ik zeggen! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeeel! Hahaha, die Sweet As Sugar van Diamond Cosmetics is echt mooi! Moet ik ook maar eens kopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er meer, dus je hoeft je (nog! :P) niet te schamen :P maar ik ben nog steeds jaloers op je maclakje, ziet er echt de perfecte blauwgrijs uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha heeeeeeeerlijk! Mijn stash is ook ongeveer zo aan t groeien! Stuk of 70 in 6 maanden tijd.
    Leuke kleurtjes heb je allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze nog niet geteld maar ik ben zeker dat het er minder dan 50 zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woar, wat heb je er veel. Ik heb er zeker een stuk minder, JALOERS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, er zijn er aardig wat bijgekomen!
    Het zijn allemaal hele leuke lakjes in mooie kleurtjes :D Leuke stash!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi ik herinner mij nog dat artikel waarbij we je advies gaven wat je moest kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow nog meer nagellak.. ik kijk mijn ogen uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, al die lakjes, oh i loooooooooove nagellak:-) Ik zie dat jij die 1 seconde Bourjois hebt staan met dat schuine kwastje, ik had die laatst in mijn hand, maar heb hem niet gekocht omdat ik dacht dat dat kwastje heel groot en onhandig was, wat vindt jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Pinkalicious: dat kwastje is inderdaad heel erg plat en breed, het is even wennen, maar eens je er mee overweg kan, is het wel handig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh oke:-) hmmm...zag net dat alle nagellakken bij DA 1+1 gratis zijn, Joehoe; dan kan ik er gewoon 1 proberen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wilde nog even zeggen dat ik het Bourjois lakje met het brede kwastje gekocht hebt, en hij bevalt mij prima!! Hem er vandaag een stukje over geschreven op Pinkalicious:-)

    BeantwoordenVerwijderen