13 mei 2010

Mijn huidverzorgingsroutine

Ik vind het zelf altijd leuk om te zien wat voor producten iemand gebruikt, dus vandaag een lijstje met de verzorgingsproducten die ik momenteel gebruik.

's Ochtends:


- Nivea baby extra sensitive Was Lotion (echt een aanrader voor gevoelige huidjes!
- Diadermine oogreinigingslotion
- Kruidvat oogcontour crème (review)
- Avène anti-redness dagcrème (review)

's Avonds:

Ik wissel af tussen 2 reinigers:
- L'oreal Demaq expert Zuiver elixir
- Garnier Clean sensitive reinigingsmelk
- en als afsluiter L'oreal fluweelzachte tonic



- Diadermine oogreinigingslotion (die gebruik ik zowel 's ochtends als 's avonds)
- Olaz double action nightcream (review)
- Kruidvat oogcontour crème

/bye

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk om te lezen :) Ik was toevallig zelf op zoek naar een paar producten voor de gevoelige huid en je hebt me wel wat ideetjes gegeven! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind dit soort artikeltjes altijd leuk om te lezen! Ik ben zo benieuwd naar die Avène producten! Ik ga is wat staaltjes vragen als ik nog eens bij de apotheek ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Justine,
    Bedankt voor je reactie op mijn Rosacea artikeltje, het is eigenlijk wel zo fijn om te weten wat ik nu eigenlijk heb:-)
    Ben blij dat ik je site gevonden heb en ga hem fijn volgen. Ik vind trouwens dit soort artikeltjes altijd leuk, dat je vertelt wat je allemaal gebruikt, erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen