12 mrt 2010

Nagelexperiment

Ik gebruik eigenlijk nooit nagellak, en dat om de simpele reden dat ik bijna geen nagels heb... Inderdaad, ik ben een bijter /blush

Maar... het begon toch stilaan te kriebelen, met al die mooie lakjes en NOTD's die ik op alle beautyblogs zag voorbijkomen. Ik besloot het er dus maar eens op te wagen
en kocht een setje valse nagels in de Kruidvat :)


Dit is wat er in het pakje zat: 24 (zelfklevende) nagels, een voorbereidingsdoekje, en gratis nagelstickertjes (die helaas nogal kinderlijk zijn :) )


Laat ik beginnen met een zeer confronterende foto van hoe mijn nagels er normaal uitzien, haha:

Niet echt geschikt voor al die mooie lakjes he :)

Het aanbrengen van de valse nagels ging eigenlijk heel makkelijk, omdat ze zelfklevend zijn. Gewoon even de juiste maat uitzoeken, op je nagel leggen, even aandrukken, en tadaaaa:


Ze zijn niet zo heel mooi, omdat ze helemaal transparant zijn. Je ziet dus iets te duidelijk waar mijn nagels normaal "eindigen" :D


En sjeezes, wat een gedoe zeg. Het zal wel aan mij liggen, omdat ik echt geen lange nagels gewoon ben, maar ik vond het echt een weird gevoel. Ik kon niet meer typen, niets meer oppakken, echt alles wat ik deed werd enorm gehinderd door die lange uitsteeksels aan mijn vingers :)
Ik heb geprobeerd om ze iets korter te vijlen, maar daar zijn ze niet geschikt voor.

Ik moet dus eerlijk toegeven dat ik ze er na een uurtje weer heb afgetrokken :)

Maar, ik had deze echt gekocht om eens te "testen" hoe ik ermee zou staan, en het resultaat beviel me wel. Ik ga dus waarschijnlijk toch wel gelnagels laten zetten, want ik wil ook al die mooie lakjes kunnen dragen. Ik voel al dat er een nieuwe verslaving op komst is :)

/bye

5 opmerkingen:

  1. oooh honey honey, als ik je 1 tip mag geven: als je zelf mooie nagels wil, begin niet aan gelnagels! de jouwe gaan er enkel brozer van worden, en dan moet je altijd blijven gelnagels laten zetten.. voor die prijs kan je wel een goeie set valse nagels kopen die je wel kan bijvijlen zoals je wil, en dan kunnen je natuurlijke nagels ondertussen de kans krijgen te groeien (zonder gebijt haha :P)
    je doet er natuurlijk altijd nog van wat jij wil hé, gelnagels zijn wel best mooi, daar niet van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook ooit is valse nagels getest, ik heb ze nog geen 5 minuten aangehouden! Het zag er te vals uit.

    Best proberen ze te laten groeien! Tips: veilen en niet knippen, verstevigende transparante nagellak dragen en Lush Lemony Flutter smeren om je nagels en nagelriemen stevig en gezond te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thx voor het advies ladies, ik heb inderdaad ook al gelezen dat je eigen nagels er broos van worden, maar zelfs dan wil ik nog heel graag gelnagels! Mijn zusje laat er ook regelmatig zetten, en zij heeft nergens last van. Laat ons hopen dat ik dezelfde nagel-genen heb geërfd :)
    Ik ga het er toch op wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die fake nagels er maar een beetje vies uitzien :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn dan ook giga-cheap :)

    BeantwoordenVerwijderen