18 mei 2010

Mega-haul (kruidvat + nailpolishfashion)

Ik kreeg zowat een hartverzakking toen ik gisteren in de Kruidvat was, de nailart collectie van Essence is echt ENORM uitgebreid, bij ons was het zelfs een hele nieuwe display! Allerlei nagelversieringen, steentjes, glitterpoeder, losse imageplates, nieuwe kleuren tippainters en nailart-pennen, nieuwe top- en basecoats, de Show your feet collectie was ook opeens dubbel zo groot, en dan het allermooiste (en meteen de oorzaak van mijn hartverzakking: flake-lakjes!!! :)  Er waren er 4 verschillende, zilver, roze, paars en turquoise, en ze heten "nail art twins"; telkens een crèmelakje in een effen kleur en dan een flake-topcoat die erbij past. Natuurlijk kocht ik er meteen eentje, en ik besloot om dan maar ineens een haul-artikeltje te maken, omdat ik merk dat jullie dat altijd erg leuk vinden. :)
Here we go...

Swatch van het flake-lakje, dit is 1 laagje, gelukkig droeg ik een kleur waarop ik 'm even snel kon swatchen! Het lakje is helemaal transparant, met kleine roze glittertjes en vierkante roze en zilveren flakes. Weer moeilijk te fotograferen maar ik vind 'm zo leuk! Ik heb zelfs even getwijfeld of ik niet meteen een tweede flesje zou kopen als back-up :)

Verder kocht ik van Essence ook nog een roze lakje uit de vaste collectie, het blauw-groene lakje uit de Crazy about Color LE (na het zien van toch wel mooie swatches :) ), en nieuwe nagelstickertjes. Check it, er zitten strikjes bij! I luuuuv strikjes :)  Als je het mij vraagt is Essence met een inhaalmanoeuvre bezig als reactie op de veranderingen bij Catrice, wat denken jullie?


Ik had ook nog een nieuwe handcrème nodig, en alles van Kruidvat eigen merk was 2+1 gratis. En ja, ik ben een sucker voor dit soort acties, dus ik nam er maar meteen 3 mee :D  Nu denken jullie misschien, wat moet een mens in godsnaam met zoveel handcrème?! Wel, daar heb ik een goede reden voor, hihi. Zoals jullie misschien al wel weten werk ik in de horeca, en na een heel weekend glazen wassen zijn mijn handen echt zó droog dat ik kloofjes krijg, dus ik zit echt een hele week obsessief te smeren :)  En trouwens, eentje voor in de slaapkamer, eentje voor op mijn bureau en eentje voor in mijn nagel-verzorgingsdoosje aan de tv, da's toch niet overdreven? Haha, maar serieus, ik ga wel even de restjes handcrème opmaken die ik nog heb, voor ik met 10 halflege tubes zit :)

Ook vorig weekend ging ik even langs de Kruidvat, eigenlijk niet voor mezelf, maar voor mijn zus. Zij heeft echt belachelijk zwakke nagels, en nadat ik haar Trind geadviseerd had, wou ze toch liever iets dat wat makkelijker verkrijgbaar was (en vooral; sneller, want het was echt een dringend geval). Ik beloofde om iets voor haar mee te brengen en ging de Nail Growth Explosion van Herôme halen. En tja, daar waren ze weer met hun acties, alles van Herôme was 1+1 gratis :D  Dus, ik nam meteen ook een flesje voor mezelf mee. De ridgefiller lag in de uitverkoopbakken, en de Nailwhitener kostte ook maar 1 euro :)


Hihi, ik begin me eigenlijk wel serieus te schamen, maar ik kocht dus ook nog wat lakjes (allemaal met korting hoor). (*beseft dat ze een probleem heeft* :D ) Twee van Manhattan, 50% korting, 2 van Catrice en eentje van 2be (alledrie aan €1)

En om de mega-haul helemaal compleet te maken: zaterdag kreeg ik het pakje aan dat ik gewonnen had op Mostbeautiful, 5 lakjes van NailpolishFashion. Nogmaals bedankt Selina! :)  Op de swatch van het flake-lakje draag ik trouwens de rechtse kleur van Color Club, maar NOTD's volgen nog :)


Ik denk dat het tijd wordt voor een nagellak-no-buy! Hihi, ik durf dit artikel amper online te zetten, please don't judge me :D  Ik troost me maar met de gedachte dat ik er, dankzij mijn voorkeur voor budgetmerken en koopjes, tenminste geen fortuinen aan uitgeef :)

/bye

11 opmerkingen:

  1. Ik vind het ontzettend leuke spullen!! En fijn dat je het pakketje al zo snel hebt gekregen :) En de manier waarop jij denkt,.. zo denk ik ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat flake-lakje is super! Mijn hart maakte een sprongetje hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, gelukkig zijn het budgetmerken. Als je voor elk lakje €15 zou betalen was je nu failliet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh super haul :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes heb je weer gekocht! Hier is de nieuwe Essence collectie er nog niet :(
    Zal ook nog wel een aantal maanden (!!) duren vrees ik zo...
    Essence en Catrice is btw uit dezelfde fabriek hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal es een kijkje moeten gaan nemen bij de Essense stand als ik dat zo zie :-) Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe LE collecties van Catrice en Essence want zaterdag waren ze er hier nog niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, vooral die glittercoat! WOW! Ja Essence gaat erop vooruit:) OOh ik moet mezelf ook inhouden om niet elke week een nagellak te kopen.. maar wel leuke aankopen!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Selina en Bertine: blij dat ik niet de enige ben :)

    @Sanne en Kim: Ik weet er alles van, "mijn" Kruidvat was vroeger ook zo traag, maar tegenwoordig zijn alle LE's er heel snel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch nog een beetje geluk vandaag! :D Er stonden al wat nieuwe spulletjes van Essence! Van de nieuwe spulletjes heb ik 2 lakjes, de blush brush en de valse wimper mascara gekocht! De nieuwe nailart lijn hebben ze alleen nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb vandaag ook zo'n flake lakje van Essence gekregen van mijn zusje, ik vind hem echt heel leuk! Ga snel zelf die display eens checken ;)
    En wat een (hoop) leuke lakjes weer. Ik voel mijn geld branden in mijn zak. Nog een weekje volhouden, dan is mijn no-buy voorbij :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morgen zeker m'n blog checken als je houdt van strikjes!! :D Superhaul ^^

    BeantwoordenVerwijderen