19 mei 2010

NOTD: glittery Milky Way

Vandaag een minder opvallende NOTD, nl. een combinatie van GOSH Milky Way met een laagje DC Sweet as Sugar. Ik ben nog steeds elke dag trots op mijn nagels, als die-hard nagelbijter had ik echt nooit kunnen denken dat ik ooit zo'n mooie nagels kon hebben. Af en toe vind ik het fijn om ze eens te showen, maar helemaal zonder nagellak, daar doen we niet aan :)
Vandaar dus toch maar eens een sheer lakje, ik vind Gosh Milky Way echt één van de allermooiste die ik heb. Het is een witte, bijna transparante kleur, die een prachtige roze glans geeft. Ik heb op de foto 3 laagjes op, om toch ietwat dekking te krijgen, en werkte het af met 1 laagje Sweet as Sugar.

Ik vind het zelf echt een ontzettend mooie combinatie, heel verzorgd.
Nog een fotootje met een iets andere lichtinval:


Ook Diamond Cosmetics Sweet as Sugar is trouwens een echte aanrader, het is een transparant lakje met overwegend roze (heel fijne) glitters, dat echt heel leuk staat over andere kleurtjes. Ik gebruikte 'm ook al over Catrice - Just Married, klik hier voor de NOTD (hmm, bij het terugzien van die foto merk ik ineens dat mijn eigen nagels gewoon veel mooier zijn dan mijn gelnagels. Hihi :D ).

Wat me heel erg verbaasde, is dat deze combinatie gewoon 4 dagen helemaal perfect bleef, en dat terwijl ik het hele weekend moest werken (lees: heel de dag glazen wassen en zo :) ). Geen chips, geen tipwear, helemaal niets, aan welke van de twee lakjes zou dat liggen?

Vinden jullie het mooi?

11 opmerkingen:

  1. Met dat glitterlaagje vind ik het een hele mooie combi!
    Zonder dat laagje zou ik m denk ik wel een beetje saai vinden, ik houd namelijk niet zo van niet dekkende lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sanne: sheer lakjes zijn normaal ook niet aan mij besteed, maar ik vond ook dat het glitterlaagje het net wel mooi maakte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren Diamond's Diamonds binnen gekregen van DC, ben verder gek op mijn Essence glittertopcoat en Maybelline colorama in Sugar Crystals. Allemaal dat soort lakjes. echt superleuk om zonder iets te dragen maar ook ergens overheen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Ben zelf meer van de donkerdere, dekkende kleuren. Rood, zwart, marineblauw, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kleurtje! heb deze ook nog ergens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boehoe :( Ik heb twee maand niet gebeten en nu kreeg ik m'n stagepunten en guess what .. ALLEMAAL kort :( Pfff. Het is echt moeilijk vol te hopuden , maar je motiveerd me zeker en vast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Maaike: oh nee, wat een zonde... Ik heb er vreemd genoeg eigenlijk helemaal geen moeite mee, dat had ik niet verwacht. Ik denk dat het wel helpt dat ik gewoon ALTIJD nagellak opheb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi! krijg er een trouwerij gevoel bij lol

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er best mooi uit ;) Ik vind dat lakje van DC erg mooi maar twijfel altijd of ik hem nou wil kopen of niet.

    BeantwoordenVerwijderen