15 mei 2010

Time management :)

Inderdaad, geen artikeltje vandaag, ik zal jullie even uitleggen waarom. Ik heb het sowieso altijd heel druk (scriptie, freelance werk, school, huishouden, en nu ook nog een zieke kat :( ...), en in het weekend werk ik ook nog eens in de horeca. Ik schrijf vaak al op voorhand, maar toch is het elk weekend opnieuw stressen om artikels online te krijgen (ben vaak pas om 12u 's nachts thuis van het werk), en ik vind het ook altijd erg jammer dat ik pas na een paar dagen kan reageren op de comments. Het is dus voor mij gewoon simpeler als ik in het weekend geen updates plaats :)

Ik wou eerst gewoon om de dag een artikel posten (dus 1 dag wel, 1 dag niet), maar dat vond ik toch net te weinig, ik wil mijn trouwe followers niet teleur stellen.:D
Dus daarom leek het me beter om alleen in het weekend niet te posten, dat scheelt voor mij echt een hoop, en dan komen er toch nog steeds 5 artikelen per week.

Goed?
Tot maandag dan! :)

3 opmerkingen:

  1. Goed plan! En ik ken dat stress gevoel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Justine, je moet je echt niet onder druk gezet voelen om veel te posten! Liever af en toe een goed artikeltje dan dat je snel snel in iets in elkaar steekt om toch maar je dagelijkse update te halen. Ik blijf je followen, ook als je wat minder post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ann: thanks, da's lief :) Snel-snel iets bedenken doe ik sowieso niet, aan inspiratie geen tekort :)

    BeantwoordenVerwijderen