31 mei 2010

NOTD: Cotton Candy

Dit lakje heb ik jullie al eerder laten zien, en het lijkt misschien een beetje lame om 2x dezelfde NOTD te plaatsen, maar de vorige was op mijn afgebeten en lelijke nagels, en dat deed het lakje geen eer aan :)  Daarom nogmaals, met verbeterde lak- en foto-skilzz: Cotton Candy van Diamond Cosmetics :)




Na mijn teleurstellende ervaring met Monarch Masquerade kon ik niet anders dan toch nog eens een DC-lakje aan de test te onderwerpen, en inderdaad, deze blijft wel gewon perfect zitten, de foto is genomen na 2 dagen en er is nog geen krasje of chip te zien.

Lag het aan dat ene kleurtje, of misschien net aan mijn éne flesje, we zullen het nooit weten. In ieder geval heeft DC met Cotton Candy mijn vertrouwen terug gewonnen (en maar goed ook, want ze hebben zoooveel leuke kleurtjes ;) )

/bye

3 opmerkingen: